Peony Parade

2011. február 21., hétfő

Sajnos hiába vártam napokig, hogy napsütésben tudjak képeket készíteni, de azért még nem adtam fel!
A mályva színű selyempárnákat gyöngyözéssel egészítettem ki, a vaníliakrém zsenília párnára pedig egy naaaagy organza-rózsát készítettem tüllel és gyöngyökkel dúsítva.

Múlt héten értesítettek, hogy megérkezett a még decemberben rendelt ágyunk (hurrá-hurrá-juppiiiii), de sajnos még nem tudjuk elhozni, így az ágyneműk fotózása még várat egy kicsit magára.
Addig energiáimat a keresztszemezésbe öl(t)öm. Találtam egy oldalt, ahonnan hihetetlenül gyönyörű és rengeteg mintát lehet ingyen letölteni, és itt bukkantam rá a Tralala kollekcióra. Az első házacskás kép után már 3 megrendelésem van a családtól/barátoktól, úgyhogy átállok nagyüzemre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése