Peony Parade

2011. december 16., péntek

Ildi virágai

Nem csináltam még feketét:) Pedig klasszikus, kortalan, sose megy ki a divatból... Csak valahogy néhány éve leszoktam a feketéről, biztos mert öregszem:PPPP

Ildi viszont két kitűzőt kért, egy arany-fekete és egy fekete-fehér párosítást, ami kihívásnak is remek volt!

El is indultam beszerezni a fekete anyagot, összesen háromszor! Mert az első két kísérletre nem sikerült megfelelőt választanom, hiába selyem, meg műszálas, meg még egy öngyújtóval ki is próbáltam az üzletben egy kicsi darabon.....
Az egyik izzott-izzott majd elhamvadt, a másik olvadt, de csak megkeményedett és semmilyen formát nem lehetett belőle kicsikarni.
Harmadjára biztosra mentem, szatént választottam. Persze mindenre felkészülve tettem a láng fölé, de végre működött, és elkészülhettek ezek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése