Peony Parade

2012. január 13., péntek

Sapipárna

Régóta nézegettem már a flitteres holmikat, hogy szoknyát vagy párnát készítsek belőle. Nem sok sikerrel, mert valahogy vagy színben, vagy anyagban nem tetszettek. A jelmezek között turkáltam (hol másutt?), mikor kiszúrtam ezt a sapit.

A színe szerelem első látásra, igazi pasztell, púderrózsaszín. A flitterek nagyok, simák, gyöngyházszínűek. szóval tökéletes, csak szoknyának ugye kevés, és hát párnának is. Otthagytam... Aztán még 2x bementem, mindig megnéztem hogy még megvan-e, de nem hoztam el. Végül, mikor már teljesen összeállt a fejemben, hogy miként fogom szétszedni és párnaként összevarrni, elhoztam:)

A sapka valójában egy hosszú flitteres csíkból állt, így adott volt a kérdés, hogy egy hosszú, vagy két feleakkora párna legyen belőle. Férj az egy hosszúra szavazott. Mire megvarrtam, egyértelművé vált, hogy leginkább egy hernyóra hasonlít, túl hosszú és alaktalan...:S Jó, legyen inkább kettő kisebb.
Szétbontottam, kettévágtam, újravarrtam. Közben persze bajlódtam a hurkolt anyaggal, ami fennakadt a varrótalpon, a flitterekkel, amik beszorultak a tű alá...szóval örültem a kihívásnak, gondolhatjátok!!!

De végül elkészültem, és elmondatom, hogy olyan lett, amilyennek elképzeltem:) Ráadásul a varrásban is ügyesebb voltam már, érezhetően kevesebbet bénáztam:))))





Már annyi párnám van a leendő házba, hogy ezzel az egyel biztos nem kell majd bajlódnom a berendezés során.....:)

3 megjegyzés:

  1. Hát, ez nagyon jó lett, a többivel együtt meg különösen. A hátulja egy anyag, vagy az is több "szalagból" lett összevarrva?
    Nagyon ízléses lett, az újrahasznosítás miatt pedig külön kedvenc.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :)
    A hátulja maradék anyagból lett összeállítva, egy előző projekt "hulladékából" A fényes, rózsaszín szalag pedig a sapin volt eredetileg, azt sem dobtam ki;)

    VálaszTörlés
  3. Réka, a csíkos párna esetleg nem keres másik otthont?:)))

    VálaszTörlés