Peony Parade

2012. május 30., szerda

5.000-es játék!

Húúúú, ez már tényleg nagyon sok! Mármint 5.000 FB követő...
Igaz, hogy 5555 főnélt ígértem egy játékot, de nem bírom ki, és sorsolok most is egy meglepetést!

Bár az idő még nem mutatja, de lassan itt a nyár! Ezért egy igazán nyári darabot készítettem, matróz stílusban, azaz boudoir stílusban matrózosan:)))
Majd a nyertes dönti el, mit szeretne belőle, mert lehet kitűző, hajpánt vagy nyaklánc éke is.




Ha szeretnétek Ti is játszani, csak hagyjatok egy kommentet itt a bejegyzés alatt, vagy a FB oldalamon, a szokásos módon, péntek este 8-ig!;)

Sok szerencsét mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 5000hez! A kitűző csodaszép lett! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Domi, ugye felírhatlak a játékra?! ;)

      Törlés
    2. Hát persze! Most hozott nekem a barátnőm Izraelből egy olyan kék színű sálat, mint a kitűződön a világoskék szín. Legalábbis a monitoron ugyanannak néz ki. Szóval tök jól mutatna rajtam még hajguminak is... :-)))))))

      Törlés
  2. Szia Réka! Gratulálok az 5000-hez és szeretnék én is játszani. Én biztosan kitűzőre szavaznék. Köszönöm! Puszi: Lili

    VálaszTörlés
  3. Rendben, mindenkit listázok! Köszi, hogy játszotok! :)))

    VálaszTörlés
  4. Úúú, nagyon-nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóól néz ki- imáádom a "gyöngykirakást" benne!
    Én kitűzőből lánccá, láncból kitűzővé változtatnám :)

    Gratulálok az gigantikus 5000-hez!

    VálaszTörlés
  6. Tegnap sorsoltunk a gyerekekkel, és Edina Facskó nevét húztuk ki:)
    Köszönöm szépen, hogy velem játszottatok, hamarosan újabb lehetőség lesz nyerni, gyertek majd a következő játékra is! ;)

    VálaszTörlés