Peony Parade

2011. október 15., szombat

A suszter cipője

Hogy ne járjunk úgy, mint a suszter, akinek mindig lyukas a cipője, Lili egyik jövőbeli kardigánját is feldíszítettem:)
Régebben túrtam ezt a kis fölsőt, mert nagyon megtetszett a színe és az aranyos gombjai, hogy olyan visszafogottan cuki és trendi. Persze azonnal láttam rajta lelki szemeimmel a díszítést, hogy milyen klasszul fog mutatni a királykék csavart rózsával.....
Amíg a szekrényben sorsára várt, felgyűlt még egy-két alapanyag, és mikor sötétkék filchez jutottam, beugrott a kis kardigán. Tényleg csinálnom kellene rá valamit!
Hát most csináltam is:) Egy matrózkék rozettet, egy sötétkék filcvirágocskát és egy lila selyemboglárkát. A sárga szívecske gomb már csak ráadás volt, éppen ráakadtam a gombgyűjteményemben.... A legédesebb az egészben, hogy a legnagyobb virág sincs 4 centis, olyan pöttöm az egész:)))))
Így fest az eredmény, a felturbózott mustársárga kardigán:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése