Peony Parade

2011. augusztus 22., hétfő

Bolhapiac

Remélem sorozatot tudok belőle csinálni, mindenesetre igyekezni fogok rendszeresen bemutatni mi mindent lehet találni nálunk a kirakodóvásárban.
Legutóbb egy hordóért mentünk a dézsatóhoz (részletek itt ), amikor is egy ilyen gyönyörűséget hagytam ott, mert 1500 ft. helyett nem adta oda 1000-ért az árus :S
Belátom, egy marha voltam, persze most már nem volt meg....

Viszont végre találtam igazán szép parfümös üveget a boudoiromba:), aminek a színe, a metszése és a mérte is tökéletes. Egy ezrest adtam érte.




Találtam még mosogatószer adagolót a konyhába - vagy bármi is ez, én annak fogom használni. Nagyon tetszik az opálüvege, és hogy ilyen tökéletesen funkcionális darab. Kis fémgolyó is van benne, hogy felkeverje a folyadékot, pont mint a körömlakkokban:)))) Egy kis szűrőcső vezeti a folyadékot a fejbe, ezért nem tudom mi lehetett eredetileg, amibe darabos löttyöt tartottak...? Falra szerelhető, és billenthető, úgy van kisúlyozva az üvege, hogy szépen visszaáll magától alaphelyzetbe. Ha színes mosogatószert rakok bele, még szebb lesz!
Szintén ezres volt:




Legközelebb ki jön velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése