Peony Parade

2011. augusztus 29., hétfő

Mimi és a hajpánt

Emma fél éves lett!
Teljesen véletlenül csöppentünk a szülinapi bulijába, mikor spontán módon lerohantuk barátainkat egy kis csevejre, és hűsölésre a kertjükben.
Mi mást is készíthettem volna Emmának e jeles alkalomra, mint egy igazán babás fejpántot?! Anyukájával egyeztetve egy halvány rózsaszín anyag mellett döntöttünk, és én már álltam is neki a hatalmas virágfej készítésének. Ezzel az anyaggal kivételesen szerencsém volt, könnyen és jól lehetett alakítani. Biztosan fogom még használni!
Aztán már csak méretet kellett venni Mimi fejecskéjéről és varrtam is össze a gumipántot a virággal.

A kész mű így mutat Emmán: 
Meg kell zabálni!!!!

Tündérke!!!!!

Szépséges!

A fotókat természetesen nem én követtem el, mint ahogy az a minőségükön is látszik. Emma apukája ilyen profi, ezúton is köszönöm neki a képeket! 
A gyönyörű designért pedig Emma anyukáját illeti dicséret! A metszett pohárból és üvegtálból rögtönzött tortatartó, az összeolvasztott számos gyertya, a szalagok, virágok, porcelánok, de még a körömlakk színe is mind-mind harmonizál egymással.... Imádom!

Mimi, boldog féléves szülinapot!



2 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!Látogass el hozzám is,hiszen közös hobby-k van a kreativitás!http://horvathemerencia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! És a meghívást is, megyek!!!

    VálaszTörlés