Peony Parade

2011. május 11., szerda

Nem mellékhelyiség






Sokunknak a fürdő is egy SZOBA. Csupa nagybetűvel. Bebútorozzuk, feldíszítjük, festjük, és csak kicsit csempézzük vagy járólapozzuk, épp amennyit feltétlenül szükséges.
Én a WC-vel is megpróbáltam eljátszani ezt, egy kicsit boudoir-osabbá tenni. Ez lett az eredmény:


Mivel az átmeneti otthonunkra a házépítés mellett nem igen jut ráköltenivaló, így csak már meglévő, illetve az elérhető legolcsóbb megoldásokkal dolgoztunk. A festék kivételével, amit a Tikkurilánál kevertettünk ki.

 A csillár Ikeás, üvegfestékkel színre festettem.
Az öreg képkeretekbe magazinokból gyűjtöttem képeket.
Szerettem volna minél természetesebb hatású padlót, így lett ez az akciós, parkettamintázatú járólap.



Tervezem még az ablak elé egy buja mintás római roló elkészítését is, de az még nagyon a  jövő zenéje.
Azt nem mondanám, hogy nagyon férfias helyiség lett, de én nagyon szeretem. Ha a házban nem is ilyen lesz a budi, azért elgondolkozom, hogy a mosókonyha vihetné tovább ezt a vonalat.....


2 megjegyzés: