Peony Parade

2011. június 28., kedd

Melléktermék

Egyik teljességgel sikertelen kísérletem (értsd: bődületes bukta) eredményeként egy halom csipkecafattal lettem gazdagabb. Éppen egy repedt pohárral együtt akartam a szemétbe hajítani, mikor felötlött bennem, hogy ebből a két kidobásra ítélt holmiból akár valami szépség is születhet.
Így fogtam magam, és némi tapétaragasztó segítségével elkészítettem ezeket a csipkés mécsestartókat. A pohár mellett  a szemétből még egy fénykorában szeletelt gombát tartalmazó üveget is bevontam a projektbe, ha már úgyis bekevertem a ragasztót...
Ez lett belőle:





Bárkinek jó szívvel ajánlom a megvalósítást, aki szereti a romantikus és könnyen elkészíthető csecsebecséket, és rendelkezik némi maradék függönyanyaggal és kiselejtezett üvegekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése