Peony Parade

2011. június 16., csütörtök

Úri muri

Manapság nem divat, de én valahogy mégis rendkívül vonzódom a damasztszalvétákhoz. Pedig sose kergettek az asztal körül, kényszerítve a használatára, sőt, nem is volt ilyen otthon. Engem viszont nagyon vonz ez a világ, a kifinomultság, az odafigyelés a részletekre. Lehet ez nagyon procc dolog, de nevezhetjük sznobnak is, minden esetre ha az, vállalom!
Szeretem ha adnak a minőségre, a szépségre, a kézimunkára és a maradandó értékekre. És az anyagszalvéta valahogy tökéletesen megtestesíti ezt a szemléletet.
És mivel ilyen luxus holmikat ma már csak aranyárban lehet kapni, ezért én a turkálókban (naná!) veszem.

Eddig nem is számoltam, de most kiderült, hogy már 30 darab van... Mivel szeretem a színeket, a fehéren kívül van rózsaszín, mályva, mangószínű (ha nagyon trendi akarok lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy tatárlonc színű:)) változat.



Aztán pedig ilyeneket hajtogatok belőle, amit Via oldalán találtam.

Elismerem, a hajtogatást még gyakorolnom kell:)




tényleg olyan mint egy lótusz


Persze ilyen kis Boudoir-os szalvétagyűrűbe húzva is igen mutatós, ha nincs kedvünk vasalgatni.

Természetesen bármilyen színben kivitelezhető

Prototípus, de olyanra sikerült, amilyenre szerettem volna

a következőt pezsgőszínben tervezem...
De ha ilyen szép csipkés darabokat sikerül beszereznünk, akkor önmagában is csodálatos látványt nyújt a terítéken.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése